Buna ziua,
Am o intrebare daca ma poate ajuta cineva. Am un card de cumparaturi la R. B., am de achitat o suma de 2310 lei pe care i-am cheltuit. Anul trecut in martie am ramas fara loc de munca si am cerut celor de la R., de fapt asigurarii sa-mi plateasca cele 6 rate minime cum scria in contract. Dupa saptamani de asteptare, cei de la asigurari Metropolitan Life mi-au zis ca ei nu despagubesc doar angajatii pe perioada nedeterminata si eu eram pe perioada determinate. OK! Am inteles!
Ca sa nu pun toata suma o data am ajuns la Departamentul Restructurari unde am cerut sa platesc aceasta suma sub forma de rate in 6 luni. Dupa o luna de asteptare m-au sunat ei si mi s-a spus ca s-a acceptat restructurarea si ca pot sa platesc aceasta suma in 24 luni cate 105 lei pe luna cu scadenta 16 a lunii. Din ianuarie 2015 am inceput sa pun aceasta suma, iar astazi am primit mesaj de la Raiffeisen ca am de pus suma minima de 100 lei. Am sunat sa vad despre ce este vorba, de ce nu bate cu 105 lei?? dupa ce am dat mai multe telefoane, am dat peste cineva care m-a informat cat de cat si mi-a zis ca am achitat suma de 130 lei pana in 16.03, ca sunt ceva penalizari. Asta nu din cauza mea ca eu am pus la timp suma 105 lei, pentru ca cea cu care am vorbit de la Restructurari cu cateva luni in urma nu mi-a spus ca de fapt e mai mult de plata, cica aici era inclusa si asigurare. Cand l-am intrebat pe consilier ca de ce am aceasta asigurare mi-a zis ca daca imi pierd locul de munca......bla, bla, bla....Asigurare pentru ce??? ca eu n-am un loc de munca, din aceasta cauza am cerut restructurarea ca ramasesem fara loc de munca si sa-mi permit sa le dau banii inapoi. Intrebarea este ce pot sa fac?? pot sa actionez in Instanta ca nu mi s-a specificat atunci suma care era, ca aveam si asigurare cu toate ca n-aveam nevoie? Ei au convorbirile inregistrate, dar cred ca le folosesc doar in favoarea lor. Pot sa cer aceste convorbiri, prin care sa demonstrez ce mi s-a spus? Ce pot sa fac? Sunt nesimtiti, nu poti sa minti clientii in fata! Cand l-am intrebat pe consilier daca pun lunar suma daca pot sa inchid cardul, raspunsul lui a fost ca ``asa ar fi normal``. What? Daca nu sunam, probabil ca nici nu aflam ca am penalizari, ca am asigurare, doar ca la final imi spuneau ca mai am de pus ceva bani. Va rog sa-mi spuneti ce as putea sa fac?
In contractul cu asiguratorul scrie ca despagubeste numai in cazul in care clientul are contract de munca pe perioada nedeterminata?
Mergeti la asigurator si il informati in scris ca veti informa ANPC pentru clauze abuzive si veti da in judecata. Isi vor schimba atitudinea ptr ca vor plati mai mult decat despagubirea.
N-am primit niciun contract, nici de la banca si nici de la asigurare, de accea nu stiu. De obicei se specifica in contractele asiguratorilor ca despagubesc doar persoanele cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Eu am o problema cu banca....ca nu se spune adevarul clientilor in fata, se ascund dupa tot felul de comisioane si mai mult cu cea de la relatii clienti care nu mi-a spus corect suma pe care trebuie sa o platesc si pe langa asta mi-a pus si o asigurare cand eu eram deja fara loc de munca. Intrebarea mea asta era, cum pot sa actionez in instanta banca? trebuie sa vorbesc cu un avocat?
Solicitati bancii sau asiguratorului contractul cu privire la conditiile asigurarii si apoi discutati cu o persoana specializata.
Atat timp cat nu aveti contractul sa analizati conditiile asigurarii nu poate nimeni sa va consilieze.
Cand ati facut cardul nu ati semnat niciun contract? In contractul de emitere a acardului trebuie sa fie prevazute toate clauzele utilizarii cardului si cele privind asigurarea.
Daca cardurile de credit s-ar elibera doar persoanelor cu contract nedeterminat atunci nu ar mai exista astfel de carduri.
Aveam un cont de salar la ei si m-au tot sunat si au insistat pentru un card de cumparaturi. In cele din urma am acceptat, dar n-am semnat contract, am semnat doar pentru ridicarea cardului.
Frauda bancara
sabrinapop
In luna Noiembrie 2018 am primit un sms prin care se transmitea un cod pentru avizarea unei tranzactii de X $ din cardul de credit pentru cumparaturi la BRD. ... (vezi toată discuția)