In luna Noiembrie 2018 am primit un sms prin care se transmitea un cod pentru avizarea unei tranzactii de X $ din cardul de credit pentru cumparaturi la BRD. Cardul fiind in Lei, eu neavand de a face niciodata cu valuta in dolari in BRD am sunat imediat la banca centrala si am cerut blocarea oricarei tranzactii. In acea zi am avut 2 convorbiri telefonice, inregistrate conform cutumei, cu banca, prin care explicam ca nu am solicitat eu ca titular de cont acea tranzactie. Mi s-a transmis ca se vede ca nu e tranzactia mea si ca mi-au blocat cardurile, urmand sa primesc altele, ceea ce s-a si intamplat. Am fost a doua zi la sucursala de care apartin, deoarece povestea s-a intamplat dupa ora 16, am explicat si acolo, dar mi-au zis ca vorbind cu centrala nu e problema lor. Au fost 2 tranzactii din cardul respectiv la interval de 2 ore, care au stat in sume blocate 3 zile. M-am dus din nou la sucursala si am nimerit o fetiscana mai priceputa care mi-a dat 2 formulare de refuz la plata pentru cele 2 tranzactii, le-am completat si le-a transmis imediat la centrala sumele fiind in cont blocate. Nu am mai folosit internet banking la sfatul ei si cand am revenit urmatoarea zi la sucursala mi-a spus ca banii au fost luati de o firma junior.com si voi primi un raspuns in 30 de zile. Raspunsul l-am primit acum dupa 3 luni fiind informata ca banca nu a putut face nimic si sunt la biroul de credite pentru neonorarea ratelor la sumele respective. Poate cineva sa-mi explice cum de o banca nu poate asigura securitatea informatica a clientilor? Cum de la atatea solicitari, explicatii ca este o excrocherie, banca nu are o minte luminata ca sa faca ceva in sistemul informatic sa nu plece banii, mai ales ca au stat la sume blocate 3 zile? Acum eu ce sa fac? Nu sunt de acord sa platesc ceva ce nu am folosit, mai ales ca le-am sesizat frauda in termenul cel mai scurt posibil, adica la 5 minute de la primirea smsului pe care nu l-am folosit.
~ final discuție ~