Am fost astazi la sucursala BRD de la Unirii pentru a inchide contul si mare mi-a fost surprinderea cand am aflat ca figurez cu minus 87 RON. Spun ca am fost surprins pentru ca in urma cu 2 saptamani figuram cu o datorie de 8 ron. Cand am cerut mai multe informatii la ghiseu de unde am datoria asa mare mi-au explicat ce s-a intamplat..
In data de 5 Iulie 2014 am facut o tranzactie prin POS care a fost realizata in sistem abia in data de 18 Iulie. Tot in data de 18 Iulie am retras toti banii de la un atm (suma care nu era actualizata cu tranzactia de mai sus) iar acum cei de la BRD considera ca trebuie sa le restitui banii acestia.
Eu consider ca aceasta intamplare este o eroare a sistemelor informatice ale BRD si primul gand este sa nu le dau niciun ban. Voi ce credeti?
Multumesc anticipat
P.S: As dori sa inchid contul si sa termin ,,colaborarea'' cu aceasta banca cat mai repede.
Sfatul meu este sa mergeti sa platiti, pentru ca ceea ce declarati ca s-a intamplat se poate considera frauda cu cardul bancar si riscati sa fiti raportat in Centrala Riscurilor de Credit, iar pe viitor puteti avea probleme.
Mare grija cu acesta banca....... va sugerez sa le dati banii si sa nu mai utilizati in veci BRD-ul , au comisioane mari , dobanzi la depozite mici , cursuri de schimb valutar neavantajos si personal nepoliticos, fara aplecare si preocupare spre client. Cunosc cateva cazuri ...nastrusnice , in care oamenii care nu si-au mai reinoit cardul de debit , nu credit , care pur si simplu nu l-au mai ridicat , s-au trezit cu somatii pt. cheltuieli de administrare ...sau cont inchis, depozit lichidat si, de asemenea , aveau pretentii pt. diverse sume , ulterior inchiderii contului. Puteti citi pe conso.ro, la sectiunea banci , si veti gasi acolo tot felul de probleme intampinate de clienti.