Am o problema cu o placa video defecta aflata in garantie. A fost achizitionata online, de la un magazin care are showroom in iasi. M-am prezentat cu ea acolo, s-a intocmit o fisa de receptie in care s-a specificat prafutia, zgariata, sticker partial dezlipit. Dar a fost primita. Apoi pe site-ul lor am putut vedea stadiul in care se afla produsul. Era specificat tot ce a fost trecut in fisa de receptie, apoi au scris si un diagnostic si o sectiune: aflat in garantie: DA; trimis la service autorizat. Dupa 10 zile vin si spun ca garantia a fost refuzata de service pe motiv ca stickerul era dezlipit. Pe certificatul de garantie scrie produsul poate fi refuzat la receptie daca nu sunt indeplinite conditiile...... Dar ei nu l-au refuzat la receptie. L-au diagnosticat si trimis in service. E normal? Daca vroiau sa il refuze nu trebuia de la inceput? In certificat nu scrie nicaieri ca service-ul poate refuza garantia.
Si in plus pe site-ul lor unde inainte puteam vedea statusul produsului acum apare momentan indisponibil. A devenit indisponibil imediat ce ne-au anuntat ca ne refuza.
Daca la preluare s-a specificat si Dvs ati semnat ca stickerul era partial dezlipit s-a pierdut garantia. Probabil au dorit sa va ajute si sa incerce sa il repare iar daca nu au reusit, au luat decizia de a nu va inlocui produsul cu unul nou, avand acoperire legala.