As dori sa ma ajutati intr-o problema. S-a creat o incurcatura si nu am trimis la timp clientului o factura de pe trimestrul trecut (apr-iun)pt care noi am platit deja impozit, factura pe care clientul o vrea acum refacuta cu luna lui iulie. Ce fac in acest caz daca eu am platit impozitul pe ea?
Multumesc anticipat.
In opinia mea, cea mai buna solutie in acest caz ar fi stornarea facturii respective si transmiterea ei impreuna cu factura initiala clientului pentru a le inregistra, urmata de emiterea noi facturi potrivit solicitarii acestuia.
Clientul nu va trebui decat sa intocmeasca si sa depuna o noua declaratie 394 pentru luna in care nu a inregistrat factura. Este foarte important sa-l convingeti sa inregistrezxe toate cele trei facturi.
In acest caz, impozitul pe care l-ati platit ramane bun platit, dvs. neavand nici o obligatie de rectificare a situatiilor raportate pentru perioada trecuta.
Buna ziua!
In cazul in care am emis o factura catre un client in luna iunie, dar din greseala nu am inregistrat-o in luna respectiva, cum as putea sa rezolv aceasta problema?
Va multumesc!