avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 873 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sancționarea disciplinarã/penalã a unui agent ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sancționarea disciplinarã/penalã a unui agent de securitate în aceastã situație

Eu lucrez ca agent de securitate pentru o firmă privată de pază.În una din turele din servici am preluat fără a verifica bunurile din pază, bazându-mă pe încredere că colegul este onest(eu în doi ani de pază nu am avut astfel de probleme și am mers pe încredere) 3 colaci de sârmă(de exemplu) în loc de 4 cât erau scriși de acesta în caietul de predare-primire post.Am verificat bunurile aflate în pază după 10 minute de la pleacrea acestuia, dar din lipsă de timp datorita atribuțiilor de serviciu și că paza se efectua într-un punct de control acces unde aveam și 50 de intrări-ieșiri de autovehicule pe 2 porți situate la o distanță de peste 30 de metrii una de alta, eu fiind singur pe post nu am reușit să anunț conducerea firmei(firma de pază nu are echipaj de intervenție) de acest fapt.
Din onestitate am trecut pe registrul de predare-primire post al serviciului cantitatea reală de bunuri aflată în pază și anume 3 colaci de sârmă.Colegul care m-a schimbat susține că erau 4 că de aia a trecut 4 bucăți(este vorba de colegul ce mi-a predat schimbul cu lipsuri tot el m-a schimbat), dar eu am constatat ce am constatat.Menționez că pe tura mea nu a umblat absolut nimeni la bunurile aflate în paza directă adica la acei colaci de sârmă.