avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 984 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Actiune in instanta impotriva unui Retailer
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Actiune in instanta impotriva unui Retailer

Poate parea o situatie puerila dar m-am saturat sa fiu abuzat de retailerii de mare avengura.

Am cumparat produse de la un retailer de componente PC si am primit un voucher de 72lei (25% din valoarea totala a comenzii) conform campaniei in desfasurare la acea perioada. Acel voucher era folosibil la toate categoriile exprimate in regulamentul lor de participare : [ link extern ]

Am mai lansat o comanda imediat dupa prima si am primit un alt voucher dar cu anumite modificari:

- valoarea voucherului era pur procentuala (25% reducere din comanda) in locul unei valori numerice ( ex.: 72lei ca la comanda precedenta).
- utilizarea acelui voucher era limitata doar la O SINGURA categorie de produse si nu la toate categoriile exprimate in regulamentul de participare.


Am trimis o reclamatie la departamentul lor si am primit urmatorul raspuns :
"Privind cardul cadou trimis acesta este un serviciu suplimentar oferit de eMAG si nu o reprezinta o obligativitate din partea noastra, nefiind conditionat sa-l utilizati. De asemenea acesta este transmisibil si poate fi oricand oferit cadou oricui doriti dumneavoastra, in cazul in care nu doriti sa achizitionati un produs din categoria Carti."

Este adevarat ce spun ei ? Este posibila o actiune in instanta impotriva acestora pe baza a celor prezentate mai sus ?

Va multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: eu33 , utilizator 17:34, 5 August 2013
Puteti sa faceti o reclamatie la ANPC, daca aveti si o copie a regulamentului campaniei promotionale respective. Nu au voie sa schimbe regulile jocului, asa cum vor ei.
In instanta nu vad ce ati putea solicita, poate o actiune in obligatie de a face, fara mari neajunsuri pt ei.
Va multumesc pentru raspunsul dvs. prompt!

Cum ma poate ANPC ajuta. Pana in momentul de fata nu am recurs la Protectia Consumatorului si nu stiu cum m-ar putea ajuta.
Nu m-a suparat faptul ca m-au inselat, m-a suparat dezgustul si comportamentul de "super-persoana" cu care mi-au raspuns la reclamatie. Trebuie sa fac ceva ca sa se trezeasca la realitate.

Petitia trebuie depusa la sediul judetean al ANPC daca nu ma insel, nu ?

Ultima modificare: Luni, 5 August 2013
eu33, utilizator
Va ajuta la orgoliu, vor fi drastic amendati. Vor aduce bani in plus la buget. :)
Va multumesc !

Ati fost extraordinari cu totii insa, o ultima intrebare mai am : din ce v-am prezentat mai sus si pe baza acelui mic regulament de participare din linkul de mai sus am temei de lansare a unei actiuni in instanta sau macar a unei reclamatii la ANPC ?
Intreb asta pentru ca nu sunt sigur pe cunostiintele mele de drept si ma intreb daca cumva au "jonglat" cu acei termeni din regulament astfel incat acea campanie de oferire a voucherelor sa fie, intradevar un "serviciu suplimentar" si sa aiba caracter obligatoriu.

O zi magica va doresc !
Aveti temei, cel putin pentru o plangerela ANPC. Oferta lor promotionala, este una comerciala, nu un act de caritate. Ati cumparat produse, bazandu-va pe oferta.

Alte discuții în legătură

Campanie de fidelizare emillius emillius Buna ziua, Am urmatoarele intrebar1 1. Regulamentul unei campanii de fidelizare trebuie obligatoriu publicat in M.O.? Campania consta in acordarea unui ... (vezi toată discuția)
Emag imi opresc 1000 lei din retur sorin.dima sorin.dima Salut. Pe 6 decembrie 2016 cand am comandat de la emag un televizor sony bravia pe care am platit 4000 de lei. La momentul respectiv aveau o promotie prin ... (vezi toată discuția)