avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 438 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamatie EMAG
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamatie EMAG

Unde as putea face o plangere impotriva companiei EMAG, dat fiind faptul ca ofera carduri cadou care nu se pot folosi decat pentru achizitionarea anumitor produse(electronice si electrocasnice) si care sunt extrem de scumpe, lucru nespecificat in momentul achizitionarii cardului??? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: carmen 2018 , utilizator 10:02, 14 Decembrie 2018
1.La ANPC
2.Cerere de chemare in instanta de judecata pentru dol prin reticenta daca puteti proba :)
Nu am inteles prea bine ce inseamna "dol prin reticenta"....dar multumesc mult!
Ori e card cadou, ori l-ati cumparat:

ofera carduri cadou care nu se pot folosi decat pentru achizitionarea anumitor produse(electronice si electrocasnice) si care sunt extrem de scumpe, lucru nespecificat in momentul achizitionarii cardului???

Daca l-ati primit gratuit nu aveti ce reclama.

andrei17, nu sunteti la seminar :) Cand raspundeti scrieti intai traducerea, multumesc.
Ares-3 a scris:

Ori e card cadou, ori l-ati cumparat:

ofera carduri cadou care nu se pot folosi decat pentru achizitionarea anumitor produse(electronice si electrocasnice) si care sunt extrem de scumpe, lucru nespecificat in momentul achizitionarii cardului???

Daca l-ati primit gratuit nu aveti ce reclama.

andrei17, nu sunteti la seminar :) Cand raspundeti scrieti intai traducerea, multumesc.


Cred ca domnul se refera la cardurile de cadou. Cele care tu platesti la casa o anumita suma, iar magazinul iti ofera un card pe care il poti darui cui vrei, iar respectivul poate sa isi cumpere produsul respectiv.
Din ce am inteles, domnul nu a stiut ca cu acel card, poti cumpara doar anumite produse, lucru care l-a nemultumit si probabil nu ar mai fi cumparat respectivul card cadou.

Acum, cred ca a fost vorba despre un viciu de consimtamant. Desi am zis ca e dol prin reticenta care inseamna ca vanzatorul s-a abtinut de la a detalia faptul ca respectivul card se poate folosi doar pentru o anumita gama de produse iar cumparatorul probabil nu ar mai fi contractat; consider ca e mai degraba o eroare esentiala.
Daca poate demonstra ca decizia de cumparare a fost influentata de informatiile incomplete privind acel card da, reclamatia ar fi intemeiata. Ca sa ne lamurim ar trebui sa detalieze cum a intrat in posesia cardului (a discutat cu vreun operator, a gasit informatii inselatoare pe site etc.).

Daca a cumparat produsul din proprie vointa iar cardul este un bonus, firma are dreptul sa impuna ce conditii doreste pentru folosirea lui. Asta este o strategie de marketing pentru produsele care din diverse motive (pret, invechire morala, stoc prea mare etc.) sunt mai greu vandabile.

Alte discuții în legătură

Abuz emag alinbetiu alinbetiu Buna ziua, ma numesc Alin si am o problema cu Emag, In data de 11.12.2015 am plasat o comadna la ei pe site la o saltea, confirmare comenzi sa facut pri email ... (vezi toată discuția)
Emag imi opresc 1000 lei din retur sorin.dima sorin.dima Salut. Pe 6 decembrie 2016 cand am comandat de la emag un televizor sony bravia pe care am platit 4000 de lei. La momentul respectiv aveau o promotie prin ... (vezi toată discuția)
Actiune in instanta impotriva unui retailer eu33 eu33 Poate parea o situatie puerila dar m-am saturat sa fiu abuzat de retailerii de mare avengura. Am cumparat produse de la un retailer de componente PC si am ... (vezi toată discuția)