avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1698 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil in perioada de studentie
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil in perioada de studentie

Buna ziua!
As dori sa aflu si eu mai multe informatii privind indemnizatia de crestere copil daca sunt studenta. Ma aflu in urmatorul caz. Am aproape 25 ani si acum 3 ani am absolvit o facultate la zi. In acesti 3 ani nu am lucrat, dar anul acesta voi incepe de la 1 octombrie o alta facultate de stat, la zi, fara taxa. Asta ar inseamna ca voi fi in primul an de facultate. Vreau sa raman insarcinata in acest prim an de facultate.As dori sa stiu daca voi beneficia de aceasta indemnizatie. Am citit in anumite forumuri si legi ca trebuie sa urmezi cel putin 12 luni de studii neintrerupte si in altele ca trebuie sa ai diploma de absolvire. Vreau sa stiu cum as putea proceda. Cat timp trebuie sa treaca de la inceprea facultatii pentru a avea un copil(inclusiv 9 luni de sarcina)! Daca trebuie sa ai 12 luni de studii neintrerupte, se ia in considerare si vacanta de vara? Stiu ca o sa vi se para ceva ciudat, dar as dori sa stiu cam in ce luna din an este bine sa raman insarcinata pentru a beneficia de aceasta indemnizatie? Exista o limita de varsta ca sa fii studenta si sa poti beneficia de indemnizatie in timpul acestei perioade?M-ar ajuta foarte mult acesti banuti , iar cu bebelusul nu pot astepta inca aproape 3 ani din motive familiale!!! Multumesc frumos..
Cel mai recent răspuns: OanaSimion , utilizator 13:59, 6 August 2013
1. Pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) trebuie ca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) sa frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale facultatii.

2. - In aceste 12 luni intra si perioadele de vacanta.