avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale legea 333/2003 privind PAZA: cabinet medical
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

legea 333/2003 privind PAZA: cabinet medical

va salut !
stie cineva cat este de legal in aplicarea acestei legi? Mentionez ca sunt unicul cabinet medical care sunt in fiecare an vizitat de poilitia locala sa montez un sistem autorizat de alarma. Mentionez ca nu am valori, nu folosesc stupefiante si nu consider logic sa se aplice asa ceva la un cabinet medical. va multumesc !!
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 03:41, 19 Martie 2009
Legea nr.333/2003 prevede la art.2 persoanele juridice care sunt obligate sa asigure paza bunurilor si valorilor:
ART. 2
(1)" Ministerele şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, regiile autonome, companiile şi societăţile naţionale, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare, societăţile comerciale, indiferent de natura capitalului social, precum şi alte organizaţii care deţin bunuri ori valori cu orice titlu, denumite în prezenta lege unităţi, sunt obligate sa asigure paza acestora."

Invocati aceste prevederi in favoarea dvs.

Va multumesc de promtitudinr. Ei tocmai acest lucru il invoca, respectiv "indiferent de capital" dar eu nu sunt minister si nici autoritate locala.
Aceasta lege este scoasa de la naftalina tocmai ca un fel de taxa de protectie, prin firmele de paza a unor fosti/actuali politisti. De asemenea mentionez ca am luat legatura si cu alte cabinete, si ... nu prea au au auzit de asa ceva.
Inca o data multumesc.
Da, cam asta ar fi un soi de taxa de protectie.
Oricum nu toate societatile comerciale au paza cf legii.
In afara de faptul ca va spun sa va asigurati paza ce mai spun?
Nici eu nu vad aplicabilitatea legii in cazul dvs.
Ministerul Sanatatii ce atitudine a adoptat in aceasta privinta?
Va obliga?

avocat Claudiu Lascoschi
Aproape... :offtopic: