avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale legea 333/2003 privind PAZA: cabinet medical
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

legea 333/2003 privind PAZA: cabinet medical

va salut !
stie cineva cat este de legal in aplicarea acestei legi? Mentionez ca sunt unicul cabinet medical care sunt in fiecare an vizitat de poilitia locala sa montez un sistem autorizat de alarma. Mentionez ca nu am valori, nu folosesc stupefiante si nu consider logic sa se aplice asa ceva la un cabinet medical. va multumesc !!
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 03:41, 19 Martie 2009
Pai, asta zicem si eu.
Dca la altii nu s-ar cere de s-ar cere la dvs.

Ministerul inseamna cu nu are nicio treaba.Asta e bine pt dvs

avocat Claudiu lascoschi
Desi banuiesc ca sunteti la curent cu prevederile legii 333, copiez punctul 3 al art 3 din aceasta lege:
(3) La unităţile unde nu este posibila realizarea unui sistem de paza organizat, conducatorii acestora sunt obligati sa execute imprejmuiri, grilaje, obloane, incuietori sigure, iluminat de securitate, sisteme de alarma sau alte asemenea mijloace necesare asigurarii pazei si integritatii bunurilor.

Altfel spus, sistemul de alarma nu e obligatoriu, ci ar fi o alternativa (alegerea dv)... daca aveti incuietori sigure de exemplu. Ar fi culmea sa le pretinda pe toate, pt ca atunci toate magazinele ar arata ca niste "buncare de suprafata”. Apoi, obiectivi fiind – ce mare lucru rezolva un sistem de alarma cand borfasii cunosc metoda de a-l anihila?!

E posibil ca ametitii care va pretind acest sistem de alarma sa faca o confuzie, si se refera la art. 28 din lege: