Buna ziua . Sunt la serviciul RDS de internet si televiziune. Ieri am primit telefon de la UPC (sunt fost abonat) in legatura cu o promotie, daca sunt de acord sa vina sa mi instaleze pachetul tv+internet+ telefon , am fost de acord , si au venit baietii sa instaleze aparatura . Nu am vrut sa semnez absolut nimic pentru ca vroiam sa testez calitatea tv -ului si a internetului. Baietii mi au spus ca pot sa returnez aparatura a 2 a zi daca nu sunt multumit de servicii. Si asa am facut , m am dus la sediul UPC si am dus aparatura .. cand .. SURPRIZA.. doamnele de acolo (pe un ton nesimtit si arogant) mi au spus ca E SEMNAT CONTRACTUL PRIN TELEFON , si acesta e in vigoare .. FARA CA EU SA FI SEMNAT CEVA ! .. e posibil asa ceva ?
Ati incheiat un contract la distanta, va puteti folosi de dispozitiile Ordonantei 130/2000:
Art. 7
(1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.
Listati ordonanta (nu e mare), subliniati ce scrie la art. 7(1) si mergeti inapoi la casierie. Cred/sper ca n-o sa fie nevoie sa le amenintati cu reclamatia la ANPC.