Bună ziua. Am cumpărat un pește proaspăt dintr-un hipermarket și când să-l prepar am constatat că era stricat. Am mers cu el înapoi și le-am prezentat produsul, înapoindu-mi banii pentru el. Am depus și o sesizare pentru ce s-a întâmplat, dorind să știu cum pot fi despăgubit pentru timpul pierdut, cheltuielile de transport, frustrarea pentru că n-am mai putut să mănânc produsul pentru care eu plătisem banii și pentru care îmi făcusem planuri. Nu mai am produsul în cauză deoarece el a fost restituit, dar faptul că mi s-a primit plângerea și mi s-au restituit banii reprezintă dovada mea. Ați putea, vă rog, să-mi spune-ți care sunt variantele pe care le-aș putea alege?
Puteti fi eventual despăgubit pentru timpul pierdut, cheltuielile de transport, frustrarea pentru că n-am mai putut să mănânc produsul pentru care eu plătisem banii ,numai in baza hotararii instantei de judecata pronuntata la plangerea dvs impotriva unitatii comerciale