Buna ziua
As dori sa stiu daca unui angajat dintr -o institutie publica ii este permis sa isi aduca la servici laptop-ul personal si sa lucreze cu acesta ,din moment ce institutia este dota cu calculator .
Daca este o lege referitoare la acest subiect va rog frumos sa mi o spune ti .
Va multumesc pentru intelegere:wave:
Exista mai multe prevederi legale care va pot impiedica sa va folositi propriul laptop, atat in cadrul institutiilor publice cat si in cadrul celor private.
Pentru asta terbuie sa aveti in vedere, fie prevedrile codului muncii,fie dispozitiile legii 188/1999, privind statutul functionarilor publici, ori dispozitiile legilor speciale, care va pot obliga la pastrarea secretului de serviciu si profesional, sub sanctiunea prevederilor din codul penal, ori daune interese.
Trebuie sa va supuneti atat celor aratate mai sus cat si prevederilor ROI si ROF.
Cu alte cuvinte, institutia publica in care lucrati, pentru a se proteja de eventualele divulgari ale informatiilor care nu au un caracter public, s-ar putea sa fi dispus, pin intermediul unor mijloace legale, interzicerea folosirii respectivei tehnologii informatice.
Este mai bine sa va interesati la locul d-voasdtra de munca si sa solicitati acorul expres si scris al conducerii institutiei.