dalv a scris:
Urmeaza sa ne rupem de asociatie si sa ne constituim in tr-o noua asociatie pe scara As vrea sa stiu ce trebuie mentionat la AG de separare
Convocati proprietarii in adunarea generala precizand la ordinea de zi desprinderea din actuala asociatie si infiintarea unei asociatii numai pe scara dumneavoastra.
La adunarea generala anuntata cu cel putin 10 zile inainte, trebuie sa se prezinte cel putin 50%+1 dintre proprietari. Daca nu aveti aceasta prezenta, reconvocati adunarea generala dupa cel putin 5 zile de la prima adunare. Daca nici la a doua nu se prezinta jumatate plus unul convocati pentru a treia oara adunarea generala dupa alte cel putin 5 zile de la a doua.
La aceasta a treia adunare generala se considera ca adunarea este statutara daca cel putin jumatate plus unul si-au exprimat acordul in scris pe tabele.
La adunarea generala prezentati acordul de asociere si ststutul asociatiei, documente pregatite inainte. Alegeti comitetul executiv, presedintele, comisia de cenzori. Stabiliti sediul asociatiei si modalitatea de repartizarea a cheltuielilor...
Cititi, pentru a va edifica mai bine HG 1588/2007 si apoi reveniti cu intrebari.
Practic ceea ce hotarati in adunarea generala trebuie sa mentionati intr-un proces verbal intocmit in doua exemplare originale.
Trebuie sa aveti copii ale actelor de proprietate a cel putin 50%+1 dintre proprietari.
Trebuie sa obtineti avizul furnizorilor de utilitati.
Mergeti la directia de finante locale, la biroul judecatorului delegat si o sa va dea o lista cu toate documentele pe care trebuie sa le prezentati in 3-4 dosare (unul cu originale si celelalte in copie).
Apoi reveniti si ne spuneti daca mai vreti sa va despartiti!
In acordul de asociere se stabileste si modul de impartire al cheltuielilor privind utilitatile comune cu celelalte scari (apa rece, calda si a costurilor canalizarii), dar acesata trebuie discutata cu conducerea celeilalte asociatii ca sa fie si ei de acord.