Acte necesare in vederea acordarii ajutorului pentru incalzirea locuintei
- formularul de cerere si declaratie pe propria raspundere - (formularul cu antetul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale) pentru abonatii RADET, CONGAZ, si cei care se incalzesc cu lemne de foc si care se incadreaza in prevederile O.U.G 70/2011 si nu detin bunuri care sa conduca la excluderea acordarii ajutorului pentru incalzire (vezi lista bunuri)
- formularul de cerere si declaratie pe propria raspundere - (formularul cu antetul Primariei Municipiuluiui) pentru abonatii RADET si cei care se incalzesc cu lemne de foc si care nu se incadreaza in prevederile O.U.G 70/2011, in sensul ca detin cel putin unul dintre bunurile care duc la excluderea acordarii ajutorului pentru incalzirea locuintei (vezi lista bunuri). Acestia vor beneficia de ajutor la incalzire in cuantum de 25 % din limita maxima de consum specificata de guvern
Nota: Nu pot beneficia de acest ajutor familiile si persoanele singure care detin cladiri sau alte spatii locative in afara locuintei de domiciliu sau alte imobile aflate in proprietate, pe raza Municipiului )
- formularul de cerere si declaratie pe propria raspundere - modelul pentru cei care se incalzesc cu butelii GPL sau energie electrica
Pentru detalii privind completarea cererii, vezi Instructiuni pentru completarea cererii de subventie pe site.
Fiecare cerere va avea anexate urmatoarele documente:
- pentru abonatii RADET cu contract individual se va atasa copia de pe ultima factura sau orice document din care sa reiasa codul de abonat RADET
- pentru abonatii CONGAZ - copie dupa ultima factura
- pentru solicitantii de ajutor de incalzire cu energie electrica – copie dupa ultima factura de la ENEL
- pentru toti solicitantii - acte de identitate ale titularului de cerere si ale tuturor membrilor familiei acestuia (certificate de nastere pentru minorii cu varsta pana la 14 ani si buletin de identitate, carte de identitate sau carte de identitate provizorie pentru persoanele cu varsta peste 14 ani) ;
Alte acte doveditoare privind componenta familiei, calitatea de titular al cererii de ajutor si veniturile realizate se vor solicita in momentul efectuarii anchetei sociale.
~ final discuție ~