Speta mea este urmatoarea: am comandat la compania de cablu la care sunt abonat un produs. Pana la data sosirii fizice al acelui produs am rezolvat problema si nu am mai avut nevoie de el, fara sa precizez acest lucru catre companie decat verbal. Produsul a fost comandat de mine in scris (asa era procedura) pe 22.07. Notificarea verbala de refuz am facut-o pe la inceputul lui septembrie. Intre timp contravaloarea produsului a fost evidentiata pe factura lunara de plata a abonamentului. Acum mi se spune ca este imposibil de anulat sau stornat acea factura, drept care mi se cere sa o platesc, fara a se preciza motivul legal al imposibilitatii de anulare.
Exista vreo modalitate de rezolvare a problemei?
Multumesc si daca este nevoie de detalii suplimentare va rog sa spuneti.
Banuiesc ca aveti abonament la RDS , intrucat doar acestia sunt mai rigizi in relatia cu clientii...Aveti posibilitatea sa va adresati OPC din localitatea dvs. cu o plangere in care sa aratati ca ati renuntat la comanda facuta in interiorul termenului de 30 de zile de la data solicitarii comenzii sau in interiorul termenului de "garantie" al produsului, iar vanzatorul acestuia refuza reprimirea si va percepe contravaloarea produsului refuzat. Abia dupa aceasta plangere, daca situatia nu se reglementeaza va puteti indrepta impotriva firmei respective prin intermediul unui mediator initial. success.
Multumesc pentru raspuns. Nu am folosit nume de companii fiindca inteleg ca este interzis.
Problema mea este ca refuzul a fost verbal si nu poate fi probat. Dar dincolo de a ajunge la OPC practica lor este corecta, adica am un caz pe care sa ma sprijin sau din start nu am sanse?
Frauda rds
pitirut
Buna ziua.Sunt abonata la RDS cablu+internet din sept.2009.Pe data de 3.iulie 2010 s-a prezentat la usa mea un sarlatan,salariat la RDS,si mi-a prezentat ... (vezi toată discuția)