avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Contract. E firesc sa se majoreze taxa de scolarizare?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Contract. E firesc sa se majoreze taxa de scolarizare?

Buna ziua sunt elev la o scoala postliceala sanitara si am cateva nelamuriri . In anul 2012 cand m-am inscris la scoala era taxa de 20 de milioane pe an ( pentru ca am intrat la taxa ) , acum la inceperea anului 2 pe contract nu este pusa suma care trebuie sa o platim ,dar am aflat de la secretariat ca este vorba de 25 de milioane,vi se pare normal ca sa se mareasca de la un an la altul cu 5 milioane taxa si plus de asta sa nu fie scrisa suma exacta pe contract , cat trebuie sa platesc ? Scrie doar cuantumul care trebuie sa il dau pe datile respective , 30 % din suma,20 % din suma,30 % din suma , 20 % din suma ,dar nu scrie din ce suma. Nu mi se pare normal ....
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 16:41, 17 Septembrie 2013
Normal ca nu este normal, dar ce mai este normal la noi? Una dintre smecheriile institutiilor de invatamant de la noi este contractul de studii anual si nu pe intreaga durata a cursurilor. Asta pentru a putea ei sa mareasca taxa in fiecare an dupa bunul plac. Este o plasa in care cad toti elevii, studentii din Romania fara exceptie si fara alta varianta. Sesizati ministerul educatiei, in scris.
Ultima modificare: Marți, 17 Septembrie 2013
trandafir2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua - probleme cu taxa la o școală sanitară postliceală Nicoleta444 Nicoleta444 Domnule Avocat am o problema si as vrea sa apelez la d-voastra pentru a ma ajuta . Am fost eleva la Scoala Postliceala Sanitra fiind scoala privata iar taxa ... (vezi toată discuția)