Buna seara! Am rugamintea sa ma invatati pasii care sunt de urmat in solutionarea problemei mele.
Am facut o comanda de 4 usi (interior/exterior) care urmau sa-mi fie livrate intr-o saptamana. In momentul comenzii am dat un avans de 50 % si o persoana de la firma a venit pentru masuratori. In momentul livrarii mi-au spus ca nu pot face montajul pana nu e apartamentul renovat complet(?), mai exact parchetul montat . Am terminat parchetul in doua zile, am revenit cu telefon la firma si de atunci ma tot amana (nu sunt disponibili cei cu montajul, nu lucreaza depozitul etc). Au depasit termenul din comanda cu 15 zile. In momentul in care le-am spus ca renunt la usi si vreau banii inapoi, mi-au adus doar usa de la intrare incompleta si nu au montat-o dar mi-au lasat-o in casa. Acum nu imi mai raspund la telefon. Cui sa ma adresez? Multumesc.
#-o
Protectia consumatorului, si daca nu se rezolva apoi in instanta.
Dar de preferat este sa rezolvati amiabil. Ati luat legatura cu directorul, patronul?
Trimiteti email, sms sau notificare scrisa, cel mai indicat. In caz ca va indreptati spre instanta trebuie sa aveti probe, acolo vorbesc hartiile.
Tineti cont ca si ei se pot apara pe vorbe, ca v-au cautat si nu v-au gasit acasa, ca v-ati razgandit, ca i-ati chemat in 3 randuri si nu le-ati deschis usa s.a.m.d. Trebuie sa preveniti si sa demontati de la inceput aceste ipoteze.
In notificarea (catre conducerea lor director, patron ce o fi acolo), explicati in detaliu situatia cu muncitorii si solicitati respectarea contractului /comenzii, precum si termenul ferm de solutionare. (5 zile sa zicem, avand in vedere ca deja este depasit cu 15). Scopul (pe care il stiti doar dvoastra) acestei notificari este ca sa aveti dvoastra dovada ca ati incercat respectarea contractului cu buna credinta si nu le-ati pus celor de la firma pretinse bete in roata. Nu cred ca o sa va raspunda, dar daca va raspund este in avantajul dvoastra. Daca nu primiti raspuns, mergeti la Protectia consumatorului. Acolo sunt sanse oarecare sa se rezolve (si acolo va trebuiesc hartii: comanda, dovada avansului, date de identificare ale firmei, etc). Daca nu sunt capabili sa va ajute la Protectia consumatorului, trebuie sa cautati un avocat si sa va pregatiti cu nervii.