avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1070 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nerespectare comanda
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nerespectare comanda

Buna seara! Am rugamintea sa ma invatati pasii care sunt de urmat in solutionarea problemei mele.
Am facut o comanda de 4 usi (interior/exterior) care urmau sa-mi fie livrate intr-o saptamana. In momentul comenzii am dat un avans de 50 % si o persoana de la firma a venit pentru masuratori. In momentul livrarii mi-au spus ca nu pot face montajul pana nu e apartamentul renovat complet(?), mai exact parchetul montat . Am terminat parchetul in doua zile, am revenit cu telefon la firma si de atunci ma tot amana (nu sunt disponibili cei cu montajul, nu lucreaza depozitul etc). Au depasit termenul din comanda cu 15 zile. In momentul in care le-am spus ca renunt la usi si vreau banii inapoi, mi-au adus doar usa de la intrare incompleta si nu au montat-o dar mi-au lasat-o in casa. Acum nu imi mai raspund la telefon. Cui sa ma adresez? Multumesc.
#-o
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 22:46, 18 Septembrie 2013
Protectia consumatorului, si daca nu se rezolva apoi in instanta.
Dar de preferat este sa rezolvati amiabil. Ati luat legatura cu directorul, patronul?
Nu dau de el sub nici o forma.
Multumesc pt raspuns.
Ultima modificare: Miercuri, 18 Septembrie 2013
adamacasoi, utilizator
Trimiteti email, sms sau notificare scrisa, cel mai indicat. In caz ca va indreptati spre instanta trebuie sa aveti probe, acolo vorbesc hartiile.
Tineti cont ca si ei se pot apara pe vorbe, ca v-au cautat si nu v-au gasit acasa, ca v-ati razgandit, ca i-ati chemat in 3 randuri si nu le-ati deschis usa s.a.m.d. Trebuie sa preveniti si sa demontati de la inceput aceste ipoteze.
ok. si solicit raspunsul tot in scris.
In notificarea (catre conducerea lor director, patron ce o fi acolo), explicati in detaliu situatia cu muncitorii si solicitati respectarea contractului /comenzii, precum si termenul ferm de solutionare. (5 zile sa zicem, avand in vedere ca deja este depasit cu 15). Scopul (pe care il stiti doar dvoastra) acestei notificari este ca sa aveti dvoastra dovada ca ati incercat respectarea contractului cu buna credinta si nu le-ati pus celor de la firma pretinse bete in roata. Nu cred ca o sa va raspunda, dar daca va raspund este in avantajul dvoastra. Daca nu primiti raspuns, mergeti la Protectia consumatorului. Acolo sunt sanse oarecare sa se rezolve (si acolo va trebuiesc hartii: comanda, dovada avansului, date de identificare ale firmei, etc). Daca nu sunt capabili sa va ajute la Protectia consumatorului, trebuie sa cautati un avocat si sa va pregatiti cu nervii.
Ultima modificare: Miercuri, 18 Septembrie 2013
trandafir2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Amanarea indeplinirii obligatiilor BogdanP BogdanP Buna ziua. Ma aflu in situatia de a fi comandat o usa scumpa pentru apartament de la o firma. Factura s-a incheiat intre firma mea si firma care livreaza ... (vezi toată discuția)
Am făcut în septembrie o comandă pentru mobilă pentru care am plătit avans 2600 de lei, dar nu ne-a fost livrată. cum sigur nu o s-o mai primim, ce ne sfătuiți? alexioana20 alexioana20 Pe 28.09. am apelat la o firma de mobila pt o bucatarie la comandă. Ni s-a oferit ca si termen de livrare ,28.10., desi in contractul scris era trecut ... (vezi toată discuția)
Reclamatie firma termopane flicsn flicsn Buna ziua, Ma numesc Florin Georgescu, locuiesc in Bucuresti, am 65 de ani, pensionat medical (nu mai pot sa merg ...) si prin bunavointa Dvs va aduc la ... (vezi toată discuția)