Am făcut în septembrie o comandă pentru mobilă pentru care am plătit avans 2600 de lei, dar nu ne-a fost livrată. Cum sigur nu o s-o mai primim, ce ne sfătuiți?
Pe 28.09. am apelat la o firma de mobila pt o bucatarie la comandă. Ni s-a oferit ca si termen de livrare ,28.10., desi in contractul scris era trecut 10.12.pe motiv ca "sa iasa contabilitatea in regula".
Timp de o saptamana din 28.10 am fost amanati de pe o zi pe alta,ca au alte montaje la alti clienti,dar ajung si la noi,pentru ca intr-un final sa ni se comunice ca de fapt fronturile in culoarea aleasa nu sunt in stoc la producator.
Ni s-a oferit un alt termen de livrare, respectiv 4.12. ,iar in 6.12. firma ne-a trimis un mesaj pe telefon la 21:30 ca isi cer scuze,dar si-au mutat hala de productie din septembrie si nu au avut curent sa debiteze materialele necesare si ca ne ofera 10% discount daca mai așteptăm.
Sotul meu a sunat pe nr respectiv le-a zis ca ne dorim banii inapoi si atunci cel care a raspuns a zis ca o sa faca imposibilul sa avem mobila pe 14 sau 15.12. pe motiv ca este in productie, iar cand sotul meu i-a zis sa ne trimita o poza, a zis ca da si nu am mai reusit sa dam de ei.
Evident,ne aflam in data de 15 si nici sunet sau urma de mobila.
Noi avem contractul realizat in momentul efectuarii comenzii si bonul fiscal pentru suma de 2600 de lei reprezentand avansul,plus toate convorbirile telefonice inregistrate.
Ce ne sfatuiti sau mai bine zis ,ce optiuni avem pentru ca mobila sigur nu o s-o mai primim.
Multumim frumos !
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Este de preferat sa promovati plangere laprotectia consumatorului,dar personal ocazie cu care sa detaliati succesiunea de evenimente sa puteti depune si copii dupa documente,inclusiv dovada convorbirilor telefonice
Varianta optimă ar fi somarea acestora prin avocat, aducându-le la cunoștință că nerestituirea banilor va atrage formularea unei plângeri la Protecția Consumatorului și a unei acțiuni civile.