Pe 28.09. am apelat la o firma de mobila pt o bucatarie la comandă. Ni s-a oferit ca si termen de livrare ,28.10., desi in contractul scris era trecut 10.12.pe motiv ca "sa iasa contabilitatea in regula".
Timp de o saptamana din 28.10 am fost amanati de pe o zi pe alta,ca au alte montaje la alti clienti,dar ajung si la noi,pentru ca intr-un final sa ni se comunice ca de fapt fronturile in culoarea aleasa nu sunt in stoc la producator.
Ni s-a oferit un alt termen de livrare, respectiv 4.12. ,iar in 6.12. firma ne-a trimis un mesaj pe telefon la 21:30 ca isi cer scuze,dar si-au mutat hala de productie din septembrie si nu au avut curent sa debiteze materialele necesare si ca ne ofera 10% discount daca mai așteptăm.
Sotul meu a sunat pe nr respectiv le-a zis ca ne dorim banii inapoi si atunci cel care a raspuns a zis ca o sa faca imposibilul sa avem mobila pe 14 sau 15.12. pe motiv ca este in productie, iar cand sotul meu i-a zis sa ne trimita o poza, a zis ca da si nu am mai reusit sa dam de ei.
Evident,ne aflam in data de 15 si nici sunet sau urma de mobila.
Noi avem contractul realizat in momentul efectuarii comenzii si bonul fiscal pentru suma de 2600 de lei reprezentand avansul,plus toate convorbirile telefonice inregistrate.
Ce ne sfatuiti sau mai bine zis ,ce optiuni avem pentru ca mobila sigur nu o s-o mai primim.
Multumim frumos !
Pe 28.09. am apelat la o firma de mobila pt o bucatarie la comandă. Ni s-a oferit ca si termen de livrare ,28.10., desi in contractul scris era trecut 10.12.pe motiv ca "sa iasa contabilitatea in regula".
Timp de o saptamana din 28.10 am fost amanati de pe o zi pe alta,ca au alte montaje la alti clienti,dar ajung si la noi,pentru ca intr-un final sa ni se comunice ca de fapt fronturile in culoarea aleasa nu sunt in stoc la producator.
Ni s-a oferit un alt termen de livrare, respectiv 4.12. ,iar in 6.12. firma ne-a trimis un mesaj pe telefon la 21:30 ca isi cer scuze,dar si-au mutat hala de productie din septembrie si nu au avut curent sa debiteze materialele necesare si ca ne ofera 10% discount daca mai așteptăm.
Sotul meu a sunat pe nr respectiv le-a zis ca ne dorim banii inapoi si atunci cel care a raspuns a zis ca o sa faca imposibilul sa avem mobila pe 14 sau 15.12. pe motiv ca este in productie, iar cand sotul meu i-a zis sa ne trimita o poza, a zis ca da si nu am mai reusit sa dam de ei.
Evident,ne aflam in data de 15 si nici sunet sau urma de mobila.
Noi avem contractul realizat in momentul efectuarii comenzii si bonul fiscal pentru suma de 2600 de lei reprezentand avansul,plus toate convorbirile telefonice inregistrate.
Ce ne sfatuiti sau mai bine zis ,ce optiuni avem pentru ca mobila sigur nu o s-o mai primim.
Multumim frumos !
~ final discuție ~