Sunt in curs de achizitionare a unei locuinte prin intermediul unei agentii imobiliare. Pana aici toate bune si frumoase, insa serviciile oferite de aceasta agentie prin intermediul angajatilor sai sunt neprofesionaliste. Sa ma explic:
- procesul de obtinere a actelor necesare ptr incheierea antecontractului la notar a fost extrem de greoi. Desi am explicat clar ce acte am nevoie, am primit doar o parte din ele, iar pana la urma am fost nevoita sa pun notarul in legatura cu proprietarul pentru a obtine toate actele necesare, dupa ce in prealabil oferisem notarului datele de contact ale agentiei ptr a vorbi direct cu agentul imobiliar.
- m-am vazut nevoita sa apelez tot la serviciile notarului pentru a obtine extrasul de carte funciara in original intrucat agentul imobiliar pretexta ca nu se poate obtine acest extras decat in format electronic de la Asociatia brokerilor. Total eronat, notarul a obtinut extrasul de carte funciara in original in regim de urgenta. Pentru aceasta urgenta eu am platit bani din propriul buzunar, desi agentia trebuia sa se ocupe de acest lucru.
Intentia mea este sa reclam aceasta agentie si serviciile deficitare pe care le ofera. Am gasit un model de reclamatie ptr Protectia Consumatorilor, dar acolo se cer dovezi (chitante etc) pe care eu nu le am. Cum altfel pot face o reclamatie impotriva acestei agentii?