avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Interpretare Art 142 Legea 1/2011
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Interpretare Art 142 Legea 1/2011

Buna ziua!

Am absolvit in 2010 o facultate (3 ani) astfel: - primul an cu taxa;
- al doilea an subventie;
- al treilea an subventie.
In prezent sunt studenta la a doua facultate (4 ani).
- primul an l-am facut in regim cu taxa;
- al doilea an pe loc subventionat;
- momentan trec in anul 3, cu media mea ma incadrez la subventie, insa mi s-a spus ca s-a modificat legea si nu mai am dreptul sa beneficiez de subventie.
Initial mi s-a spus ca am dreptul la 2 ani subventie la cea de-a doua facultate, ca prin cumul aritmetic cu ceilalti 2 ani de la prima facultate sa beneficiez de un total de 4 ani subventionati, reprezentand intregul program de invatamant de la cea de-a doua facultate.

Art. 142 Legea 1/2011: "(6) O persoană poate beneficia de finanţare de la buget pentru un singur program de licenţă, pentru un singur program de master şi pentru un singur program de doctorat.

(7) Persoana admisă la un program de studii universitare de licenţă, master sau doctorat are calitatea de student, respectiv student-doctorand, pe întreaga perioadă a prezenţei sale în cadrul programului respectiv, de la înmatriculare şi până la susţinerea examenului de finalizare a studiilor sau exmatriculare, mai puţin pe perioadele de întrerupere a studiilor."

Va rog sa-mi spuneti daca mai am sau nu dreptul la subventie, in conditiile in care in anul 2 de la aceeasi facultate mi-au recunoscut acest drept.
Va multumesc anticipat!

Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 18:20, 21 Septembrie 2013