Buna ziua....am intrat pe acest forum cu speranta ca o sa gasesc o solutie pt problema mea. Am cumparat de la un magazin dintr-un centru comercial din Cluj-Napoca o pereche de sandale pt sotia mea. Dupa o zi de purtat tocul acestora a cedat,nemaiputant fi purtate. Dupa 2 zile ne-am prezentat la magazinul respectiv,iar printr-un proces verbal de predare-primire am predat sandalele pt a fi trimise sediului central din Bucuresti. Dupa alte 2 zile,am fost sunati de cei din bucuresti spunandu-ne ca sandalele nu au nici un defect si de vina pt acel toc care sta intr-o parte este persoana care l-a purtat,recomandandu-ne sa ne prezentam la magazin si sa ridicam produsul. In urma acestor discutii am facut o plangere OPC-ului care printr-un inspector iresponsabil sau mituit,a intocmit un proces verbal in care afirma ca produsul nu are nici un fel de problema,ca magazinul a efectuat o expertiza din care rezulta ca produsul se poate utiliza si spre mirarea mea sefa de magazin,ne mai spune ca acele sandale au fost probate de inspectorul respectiv si nu a avut nici un fel de problema la umblat. Ne-am prezentat din nou la asa zisul oficiu de protectia consumatorului,care nici pe departe a fi de partea consumatorilor si am solicitat o noua verificare. Ni s-a promis rezolvarea problemei prin faptul ca duscuta cu cei de la bucuresti pt o expertiza...ieri am fost sunati de cei de la bucuresti spunandu-ne ca nu se poate face o expertiza pt ca in tara noastra nu exista un asemenea laborator...atunci ma intreb cum au efectuat ei prima expertiza...ceea ce am si intrebat pe acel reprezentant,acesta spunandu-mi ca defapt a fost doar o parere a celor ce lucreaza in acea firma.
Acum intreb si eu,cum putem rezolva aceasta problema si mai ales ce putem face ca in viitor cei care sunt pusi acoli sa aiba grija de consumatori intradevar sa aiba grija de noi. Va multumesc si astept un raspuns
Buna ziua,
Va puteti adresa instantei de judecata pentru a constata faptul ca respectiva pereche de incaltaminte este nesatisfacator facuta cu obligarea firmei de a publica sentinta un anumit timp in ziare de larga circulatie.
Solicitati si despagubiri.
av. Gabriel Klein Kiritescu
Noi inca nu am ridicat acea pereche de sandale si tot ne contrazicem prin telefoane. Unde ar trebui sa ne prezentam pt ca OPC-ul nu vrea sa ne ajute,fiind pe mana cu acei comercianti. Trebuie sa ne luam un avocat?
Buna ziua,
Da, ar fi de preferat sa luati un avocat. Va va descalci in legislatia in vigoare privind speta dumneavoastra si, somand ambele institutii (producator si OPC) printr-un cabinet de avocat, aveti sansa sa primiti un raspuns scris.
Nu uitati ca vorbele nu se pot coase la dosar.
Solicitati mereu raspuns scris in termen legal.
av. Gabriel Klein Kiritescu
Perfect de acord cu dumneavoastra,insa cei de la otter romania refuza sa ne trimita copie dupa procesul lor verbal de constatare si dupa asa zisa expertiza data cu presupusu precum si orice alta interventie de a lor. Ma mira faptul ca OPC-ul nu are nimik de spus. O sa contactez atunci un avocat si o sa cer o audienta la dir OPC-ului....suntem prea batjicoriti de unii comercianti si chiar de oamenii legii.
Permis suspendat
Ivanradu53
Va salut cu tot respectul
Duminica dupa amiaza pe la 17.30 eram in Bucuresti (eu sunt din alt oras) ,la o intersectie semaforizata m-am incadrat gresit ... (vezi toată discuția)