avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 830 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Al doilea master pe locuri de la buget
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Al doilea master pe locuri de la buget

Buna ziua,
Ma confrunt cu o situatie in care am nevoie de sfatul cuiva!
Sunt studenta la master in anul 2(pe loc subventionat ca si anul trecut), admiterea facandu-se pe baza de concurs). Eu am mai terminat un master acum doi ani, in ambii ani fiind pe loc subventionat.
Astazi am fost chemata la secretariat si mi s-a spus ca nu aveam dreptul sa mai fac un master pe loc subventionat si prin urmare voi fi clasata pe un loc cu taxa.
Intrebarea mea este de ce s-au trezit tocmai acum sa-mi spuna aceste lucruri, cand m-am inscris pentru concurs nu m-au intrebat pe ce locuri am fost la celalalt si sincer nici eu nu am avut habar de aceasta lege. Daca intr-adevar doream sa pacalesc facultatea nu as fi mentionat ca am mai absolvit un master. In nicio cerere de inscriere/inmatriculare nu se mentioneaza aceasta clauza.
Si probabil urmeaza sa mi se ceara sa platesc si taxa pe anul trecut.

Cum ma sfatuiti sa procedez?

Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: romascanu , moderator 17:55, 30 Octombrie 2013
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util

O persoană poate beneficia de finanţare de la buget pentru un singur program de licenţă, pentru un singur program de master şi pentru un singur program de doctorat. (Art. 142 alin 6 din Legea 1/2011 a educatiei nationale).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Interpretare art 142 legea 1/2011 girta_angelica girta_angelica Buna ziua! Am absolvit in 2010 o facultate (3 ani) astfel: - primul an cu taxa; ... (vezi toată discuția)