Am cumparat un produs electrocasnic in 6.11.2008
In toamna trecuta am observat ca nu mai merge in parametri normali si am solicitat unitatea de service sa constate defectiunea si sa o remedieze. Desi au fost schimbate o multime de piese, iar aparatul a fost supus la multe observatii si analize, acesta a mers din ce in ce mai prost. Acum, la aproape un an de la solicitarea serviciului de service, aparatul nu mai poate fi folosit.
Ce pot face? Am impresia ca cei de la service sunt depasiti de problema
Service-ul v-a dat garantie dupa reparatie? In ce sens intrebati daca ar mai fi ceva de facut?
Garantia oferita de magazin - 2 ani, cea impusa de lege, a expirat demult daca ati scris data achizitiei bine (2008).
Ce pot face in sensul ca desi am platit reparatiile si piesele schimbate, aparatul a mers din ce in ce mai prost, iar acum nu mai merge de loc? Ori cei de la service sunt incapabili ori nu-s scoliti. Firma care desface un produs, n-are obligatia sa asigure si service-ul? In cazul meu, nu este in stare sa-l asigure.
Firma nu are obligatii pe mai mult de doi ani de la momentul livrarii produsului.
E greu de stabilit daca cei de la service slab pregatiti sau ati avut ghinion sa cumparati un produs care nu mai poate fi reparat. Cereti si parerea altor meseriasi, vedeti ce va spun... In opinia mea ANPC nu va poate ajuta.
Nu stiu despre ce aparat este vorba insa multe din produsele ''de folosinta indelungata'' care se pot cumpara in ultimii ani functioneaza cam cat e garantia sau cu putin mai mult iar odata stricate e preferabil sa iti cumperi altul nou decat sa il repari pe cel defect pentru reparatiile sunt extrem de scumpe. Sau chiar imposibile, cum pare sa fie in cazul dvs.