Buna. Problema mea e in felul urmator : Am cumparat un telefon de la o persoana . Am verificat cam tot ce stiam la el dar mai putin wi-fi ... cand am ajuns acasa am constatat ca nu merge wi-fi-ul ... Respectivul refuza sa imi inapoieze banii , spunand ca wi-fi-ul functiona cand mi la dat ... Ce pot face in cazul acesta ? Telefonul este original .. doar ca are acest defect ... Daca merg la politie si fac plangere , se rezolva ceva ? Din moment ce el zice ca mergea .... ?
E cam greu de dovedit dacă mergea sau nu. În astfel de cazuri ne mai şi asumăm , când cumpărăm lucruri de ocazie. Ar fi trebuit să verificaţi dacă toate funcţiile telefonului , dacă funcţionează corect la momentul achiziţionării lui. Vânzătorul ar fi trebuit să facă un act n care să consemneze faptul că telefonul era funcţional din toate punctele de vedere, pe care să-l semnaţi. Am îndoilei că poliţia va putea face ceva, adică nici dvs. nu puteţi dovedi mare lucru , nici vânzătorul.
Va pierdeti timpul, nu puteti face nimic, trebuia sa-l verificati atunci cand l-ati cumparat, mergeti la un service sa il reparati, nu poate fi ceva foarte complicat, sa depuneti o plangere penala nu are nici un rost, nu putem discuta de nici o infractiune aici.
Daca dv. considerati ca exista sanse ca vanzatorul sa raspunda invitatiei la mediere, recurgeti la aceasta procedura, caz in care nu aveti nevoie de incadrare juridica a faptei, probe sau martori.