Problema este urmatoarea:
Am avut un contract cu respectivul furnizor pentru furnizarea de servicii, contract care avea durata de 1an, contractul este standard al rcs si a fost impus, nefiind negociabil.
Dupa circa 6 luni ne-au creat probleme de natura tehnica, pe care nu am avut cu cine sa le discutam pentru ca la suport tehnic numarul de tel era gresit.
In final am discutat telefonic cu serviciul comercial si nu am ajuns la nici o intelegere, asa ca am oprit plata si am schimbat furnizorul.
RCS a avut grija sa factureze si sa trimita in continuare facturi pina la expirarea contractului, facturi care nu au ajuns la noi decat la chemarea in instanta.
Intrebarea noastra a fost simpla:
Unde este confirmarea de primire a facturilor conorm contract ?
Unde este avizul de insotire a serviciilor furnizate ?
Unde sunt logurile serviciilor furnizate de acestia (dovada ca serviciile lor au existat) ?
Mai mult ei au oprit serviciile catre noi pentru pretextul neplata serviciilor conform contract.
Ceva ajutor ar fi util.
Cu multumiri anticipate .. si scuzele de rigoare daca cumva nu am postat exact unde trebuia.
Contract rds
smircea
V-as fi recunoscator daca ati putea sa-mi raspundeti la urmatoarele doua intrebari:
- un contract de furnizare servicii cu RDS este valabil in cazul in ... (vezi toată discuția)