Prietena mea a lucrat cam 9 luni la o firma unde primea salariu + bonuri de masa lunar.
Acum 7-8 luni firma a spus ca nu mai poate plati bonurile de masa luna de luna dar ca le vor plati in toamna. Angajatii mai vechi au spus ca asa s-a procedat si in anii anteriori.
Toate bune si frumoase pana luna asta cand prietena a plecat de la firma.... i s-a promis ca isi va primi bonurile de masa restante cand le primesc si restul angajatilor.
Azi insa a fost la firma unde i s-au dat doar bonurile pe luna trecuta, spunanduise ca restul nu se mai dau si ca nu are ce sa faca deoarece ele nu erau trecute in contractul de munca.
Se poate face ceva? Unde s-ar putea reclama acest lucru si cu ce sanse?(chiar daca nu isi primeste banii, am fi multumiti sa stim ca firma pateste ceva...)
EDIT: As adauga ca in aplicatia de credit a prietenei mele, facuta cand lucra la aceasta firma, apar si bonurile de masa ca venituri lunare.
Ea semna pe o lista unde erau trecuti toti angajatii firmei cand le ridica de la sediu, insa ele nu sunt mentionate in contractul de munca/acte aditionale.
Ele apar in cererea de credit facuta cand lucra la firma si in fluturasii de salariu - cele pe care ea le primea lunar unde sunt trecute la sectiunea "tichete".
Tichete de masa
Rraa
Bun ziua,la firma unde lucrez au inceput sa dea bonuri de masa din septembrie 2017,le-am cerut acum fluturasul si nu-mi apar tichetele trecute,am cerut ... (vezi toată discuția)