Trebuie sa angajez o persoana cu cetatenie germana care va reprezenta societatea in Germania (are domiciliu in Germania, ii fac CIM cu pasaportul). Aceasta efectiv va sta in Germania si va perfecta niste documente in numele societatii.
Intrebarea mea este - trebuie sa anunt vreo institutie din Romania, sa completez vreun formular, etc?
Sau e suficient sa transmit Revisal ?
După semnarea contractului individual de muncă , cetăţeanul UE trebuie să se înregistreze şi să obţină certificatul de înregistrare de la Oficiul Român pentru Imigrări. Odată cu emiterea acestui certificat, cetăţeanului UE i se va aloca un CNP, absolut necesar pentru declararea salariatului în declaraţia unică 112.
Va multumesc frumos pentru informatiile utile pe care mi le-ati oferit. In timp insa am realizat ca nu am mentionat ceva extrem de important - respectivul angajat va presta servicii de pe teritoriul Germaniei, nu va veni niciodata in Romania. Am intrebat la ANAF si acestia mi-au spus ca in acest caz angajatul va substitui societatea in Germania si va intocmi documentele necesare in Germania si se vor plati taxele acolo de catre angajat (noi ii vom vira in contul lui salariu brut si el va plati taxele).