Buna ziua. Am fost in concediu medical (cardiologie) 30 de zile, iar azi cand am ajuns la servici mi s-au comunicat niste schimbari privind locul de munca. Lucrez ca agent de vanzari intr-o firma de distribuite, eram pe o anumita ruta pe care nu a fost nimeni in perioada concediului meu medical, dar azi mi s-a comunicat ca sunt pe alta ruta., Mentionez ca eu sunt angajata prin contractul de munca pe perioada nedeterminata, iar ruta pe care am fost mutata acum este libera deoarece colega mea este in concediu de maternitate. Deci cumva, eu acum as fi pe perioada determinata???Ar trebui sa mi se faca act aditional?
Mai mult, azi cand l-am intrebat pe sef de ce sunt mutata a zis ca el a hotarat asa, nu imi da nici o decizie in scris, iar daca nu imi convine sa-mi dau demisia. Daca nu imi dau demisia, m-a amenintat ca el face cercetare disciplinara.....Am intrebat pe ce motiv, a zis ca nu am facut target-ul....nici unul din cei 8 agenti nu a facut niciodata target-ul, mai mult eu chiar stateam cel mai bine dintre toti, chiar la nivel de tara eram pe primul loc intre agentii din zona mea...Nu inteleg cum sa interpretez cercetarea disciplinara, avand in vedere ca eu in ultima luna am fost in concediu medical...Daca ma puteti ajuta cu un sfat si o lamurire, va multumesc.
Din câte am înțeles din cele scrise de dvs. deocamdată doar va amenințat că o să facă cercetare disciplinară împotriva dvs., dar nu a făcut. Pentru a face cercetare disciplinară trebuie să anunțe în scris data și motivul cercetării. Se va face o comisie, aveți dreptul la un apărător. Când primiți înștiințarea atunci o să vedeți clar care este motivul cercetării, deocamdată este doar o amenințare pentru că nu a-ți executat un ordin al șefului