avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1046 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cercetare disciplinara
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cercetare disciplinara

Buna ziua. Am fost in concediu medical (cardiologie) 30 de zile, iar azi cand am ajuns la servici mi s-au comunicat niste schimbari privind locul de munca. Lucrez ca agent de vanzari intr-o firma de distribuite, eram pe o anumita ruta pe care nu a fost nimeni in perioada concediului meu medical, dar azi mi s-a comunicat ca sunt pe alta ruta., Mentionez ca eu sunt angajata prin contractul de munca pe perioada nedeterminata, iar ruta pe care am fost mutata acum este libera deoarece colega mea este in concediu de maternitate. Deci cumva, eu acum as fi pe perioada determinata???Ar trebui sa mi se faca act aditional?
Mai mult, azi cand l-am intrebat pe sef de ce sunt mutata a zis ca el a hotarat asa, nu imi da nici o decizie in scris, iar daca nu imi convine sa-mi dau demisia. Daca nu imi dau demisia, m-a amenintat ca el face cercetare disciplinara.....Am intrebat pe ce motiv, a zis ca nu am facut target-ul....nici unul din cei 8 agenti nu a facut niciodata target-ul, mai mult eu chiar stateam cel mai bine dintre toti, chiar la nivel de tara eram pe primul loc intre agentii din zona mea...Nu inteleg cum sa interpretez cercetarea disciplinara, avand in vedere ca eu in ultima luna am fost in concediu medical...Daca ma puteti ajuta cu un sfat si o lamurire, va multumesc.
Cel mai recent răspuns: mariana1956h , utilizator 11:48, 3 Noiembrie 2013