avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 146 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Va rog ajutati-ma!! Transfer de bani
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Va rog ajutati-ma!! Transfer de bani

Am intrat intr-o incurcatura legata de inselaciune, un fost prieten imi trimitea bani pe card si eu trimiteam mai departe la alte persoane mentionate de el, ulterior am aflat ca este in puscarie si inseala lume prin telefon (dupa ce a venit politia la usa) primeam si eu putini bani circa 50-150 lei, am fost dus la politie si am dat declaratii ... am recunoscut ca imi trimitea bani pe card.... La ce sa ma astept acuma????? Nu am antecedente penale cazier..... nu am deranjat pe nimeni niciodata sunt student si lucrez.#-o#-o#-o
situatia nu este extrem de grava daca o manageriezi bine. consulta de urgenta un avocat in legatura cu cele ce ai declarat la politie si daca primesti vreo citatie neaparat ia un avocat sa te reprezinte, daca situatia este exact cum ai descris-o tu , te poate scapa.
Am vorbit cu 2 avocati si mi-au spus sa exclud faptul ca voi face puscarie... eventual in cel mai rau caz suspendare sau amenda penala !!! Vreau alte pareri va rog!!!
Daca sunt gasit ca si complice ce risc???? in cel mai rau caz !!!! va rog ajutati-ma sunt disperat!!!
Si mai am o problema cand a venit politia si mi-au facut perchezitie in casa mi-au luat telefonul mobil .... ce sa fac acuma sa il pot lua inapoi a trecut 1 sapt si ceva de atunci ?????
Ultima modificare: Vineri, 8 Noiembrie 2013
micutzu1989, utilizator
depinde de multi factori. in primul rand sa fi decalrat la politie (si ulterior)ca nu stiai de unde trimite el banii, in al doilea rand el sa nu fi fost urmarit si sa existe telefoane inregistrate in acest sens..si multe alte detalii.