avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 789 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Va rog ajutati-ma!! Transfer de bani
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Va rog ajutati-ma!! Transfer de bani

Am intrat intr-o incurcatura legata de inselaciune, un fost prieten imi trimitea bani pe card si eu trimiteam mai departe la alte persoane mentionate de el, ulterior am aflat ca este in puscarie si inseala lume prin telefon (dupa ce a venit politia la usa) primeam si eu putini bani circa 50-150 lei, am fost dus la politie si am dat declaratii ... am recunoscut ca imi trimitea bani pe card.... La ce sa ma astept acuma????? Nu am antecedente penale cazier..... nu am deranjat pe nimeni niciodata sunt student si lucrez.#-o#-o#-o
daca intr-adevar nu stiai nu exista dovezi in acest sens nu poti fi complice. daca stiai si se va dovedi tot nu iti poate spune nimeni ce pedeapsa primesti pana nu vezi macar incadrarea faptei.
patrascu razvan a scris:

Trebuia sa mergeti insotit de avocat cu care sa va sfatuiti inainte daca nu sunteti in masura sa apreciati asupra continutului posibil incriminator al declaratiei. Daca sunt multe persoane inselate si dvs ati participat la toata activitatea infractionala desfasurata de prietenul dvs din inchisoare nu vad sa scapati asa usor, complicele se sanctioneaza cu pedeapsa prevazuta de lege pentru autor daca fapta este savarsita cu intentie.

Dar eu nu stiam ce face el cu banii eu stiam ca primesc niste bani si ii trimit mai departe la diverse persoane rude sau prieteni mentionati de el, normal era daca chiar stiam ce face el nu ma multumeam cu sume mici lasate de el si nu imi dadeam numele la banca ... Si la ce va referiti asa usor? pot face puscarie?