Buna ziua,
Avand in vedere noile prevederi intrate in vigoare de la 1 Oct. 2013 (actualizarea Leg. 93/2000 - daca nu gresesc), privind posibilitatea ca, in cazul unui consumator PF, de a denunta anumite clauze contr. abuzive si de a solicita furnizorului de servicii (sa luam cazul particular al unui furnizor de serv. de telefonie), am rugamintea sa-mi spuneti daca aceste clauze pot fi eliminate din contr. si retroactiv. In speta in cauza, am un contr. incheiat cu un firnizor de telefonie mobila, iar conf. contr. - perioada contractuala este de 2 ani, si se mentioneaza totodata ca, in cazul rezilierii anticipate din partea mea, sunt obligat la plata unor penalitai, constand in contrav. abonamentului ptr. perioada aferenta pana la maturitatea finala a contr.
Am solicitat din partea companiei, dupa intrarea in vigoare a noilor prevederi legale- conf. leg. mentionate anterior, o solutie privind posibilitatea de reziliere a acestui contr. fara penalizare, eventual trecerea pe un alt tip de abonament, dar raspunsul din partea companiei - noile prevederi legale sunt adoptate doar noile contr. ce intra in vigoare de la 1 Oct. si nu sunt aplicate si contrac. comerciale incheiate innainte de modif. legii mentionate anterior, astfel incat, clauzele contr. raman in vigoare pana la incheirea de drept a prezentului contract.
Intrebarea mea, daca este legaal masura adoptata de companie in acest caz si, in caz contrar, ce masuri pot lua in calitate de consumator. Daca trebuie sa sesizez ANPC - in acest caz, pana la solutionarea unor astfel de cazuri de catre ANPC, e necesar cred, un termen f. mare- avand in vedere ritmul/birocratia cu care ne confruntam cand apelam la instit. de stat.
Multumesc,
Cel mai recent răspuns:
adrian_adri , utilizator
10:45, 11 Noiembrie 2013