avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 368 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... \\"conflict de munca\\" sau abuz ?!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

"conflict de munca" sau abuz ?!

buna ziua,
lucrez ca gestionar la o firma de distributie, prietenul meu lucreaza ca sofer la unul din furnizorii firmei la care lucrez eu. Seful a aflat si a considerat ca nu este ok, astfel incat ca sa-si protejeze afacerea m-a trimis in concediu de odihna ca apoi sa intru in preaviz. Mentionez ca in contractul de munca nu exista nicio notificare in acest sens, nicio clauza de confidentialitate (nici nu era cazul, noi cunoscandu-ne inainte de a ma angaja) si nici nu a avut ce sa-mi reproseze legat de prestatia fata de job. Consider ca este o nedreptate, un abuz. Ce pot face pe cai legale in aceasta situatie?
Astept raspuns urgent.
VA multumesc!
Cel mai recent răspuns: waspwasp14 , utilizator 20:45, 13 Noiembrie 2013
nu puteti dect sa contestati in termenul legal de 30 de zile decizia de concediere si sa relevati ca ala baza acestei aau stat consderente de ordin subiectiv
Decizia de incetare a c.i.m. se contesta in termen de 45 de zile de la data comunicarii acesteia.
Termenul de 30 de zile este pentru decizia de sanctionare , inclusiv desfacere disciplinara a c.i.m.

Concedierea verbală, dispusa de catre angajator este abuzivă şi ilegală, atat timp cit nu s-au respectat dispoziţiile din Co­dul muncii, care prevad situatiile cand cel care angajează poate desface contractul de muncă încheiat pe o durată nedeterminată/determinata , însă cu respectarea formelor legale.
Decizia de incetare a c.i.m. se contesta in termen de 45 de zile de la data comunicarii acesteia.