Buna ziua,
in 1977 parintii mei au inchiriat de la Primarie un apartament, dupa 20 de ani in 1997 au facut demersuri pentru cumparare si s-a inchetiat un cotnract de vanzare cumparare cu plata in rate care a fost dus la final cu respectarea tuturor obligatiilor. In 2006 tatal meu moare si mama in baza unei succesiuni devine proprietara intregului apartament.
In tot acest timp apartamentul a fost inregistrat ca fiind cu nr. 4, iar la asociatia de locatari ca fiind nr. 2.
La momentul intocmirii contractului de vanzare cumpare cu plata in rate s-a adresat o intrebare verbal cu privire la ce numar are de fapt apartamentul si s-a raspuns ca are nr. 4.
In anul 2103 se schimba proprietarul de la ap 4 din lista de la asociatie si acesta nu reuseste sa inchei contracte pentru utilitati deoarece exista contracte incheiate pentru ap. cu nr 4 de catre mama mea.
Primaria prin directia de spatiu locativ ii raspunde vecinului ca noi avem nr gresit la apartament.
Merg cu mama la directia de spatiu locativ si in momentul cand se verifica in arhiva se constata ca exista 2 contracte pentru ap. cu nr. 4.
Nu exista un plan al blocului, iar noi avem inclusiv inregistrat la Cadastru apartamentul ca fiind nr. 4
Intrebarea mea este urmatoarea Daca apartamentul mamei trebuie sa isi schimbe numarul din 4 in 2 cine va plati toate cheltuielile legate de schimbarea documentelor de identitate, corectii la Cadastru, corectii la Oficiul Registrul Comertului (in apartament are sediul social si firma mea)?
Nu este chiar asa, doarece nici eu si nici vecinul nu am gresit cu nimic, greseala este a celor care au intocmit contractele si firesc ar fi sa plateasca Primaria pentru corectarea tuturor documentelor in care adresa gresita din cauza actului intocmit de ei...
Atunci cereti Primariei sa isi indrrepte greseala, sa modifice adresa in actele existente, atat ale dvs si familiei, cat si ale vecinului si familiei sale.