avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 121 soluții astăzi

Curs practic: Cum aplicăm TVA la tranzacții cu servicii și bunuri în UE/non-UE? | Lector: Delia Cataramă - Tax Partner, Viboal FindEx. Vezi agenda și participă → 

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Desfiintare punct de lucru
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Desfiintare punct de lucru

suntem doi asociati la un SRL, am deschis un punct de lucru unde doar dupa o luna contractul de inchiere al spatiului s-a reziliat iar activitate la punctul de lucru nu s-a desfasurat. un asociat administrator vrea sa renunte la SRL si eu ma gandam sa inchid punctul de lucru. care sunt aceste demersuri? si trebuie sa depun anumite declaratii la adm financiara precum sa rezulte ca nu am avut activitate?
Cel mai recent răspuns: Ana Muntianu , Consultant fiscal 10:45, 10 Aprilie 2009
Trebuie sa va prezentati la ORC impreuna cu asociatul dvs. si sa semnati un act aditional la statut prin care dispuneti radierea punctului de lucru. Dupa o saptamana-doua , dupa ce ridicati incheierea judecatorului de la ORc de admitere a acestei modificari , impreuna cu alte documente , depuneti o declaratie de radiere a punctului de lcuru si la administratia financiara.
asociatul eu renunta la partea sociala in favoarea mea inainte de inchidere punctului de lucru. se poate ca dupa schimbarea actului contitutiv sa inchid singur punctul de lucru? intrebarea mea este daca trebuie depuse si alte acte la administratia financiara? adica nu am avut contabilitate pentru ca nu am avut activitate propriu zisa.
La administratia financiara se depun anumite declaratii indiferent daca societatea a avut sau nu activitate.
1. Declaratia 100 - trimestrial pana pe 25 ale lunii urmatoare expirarii trimestrului (25.04., 25.07., 25.10. si dupa caz 25.01.)
2. Declaratia 300 - daca societatea este declarata ca platitoare de TVA, la aceleasi termene de mai sus.
3. Declaratie pe proprie raspundere ca societatea nu a desfasurat nici un fel de activitate de la infiintare si pana la data depunerii - daca este cazul (25.07., 28.02.) - daca nu este in aceasta situatie, se depun bilanturile (semestrial si anual)
4. Declaratia 101 - 15.02. sau dupa caz 15.04
etc
Din punct de vedere fiscal declaratiile sunt obligatorii indiferent daca societatea are sau nu activitate si au fost enumerate anterior .
Referitor la a 2 a problema iti recomand sa faci toate modificarile actului constitutiv odata si anume : cesionarea partilor sociale , revocare administrator , numire administrator , radiere punct de lucru - costurile sunt mult mai mici !!
cum se completeaza declaratia 100 daca nu am avut activitate? firma este neplatitoare de tva si nu a avut activitate chiar daca am deschis un punct de lucru si am inteles ca doar declaratia 100 trebuie s-o depun.

Alte discuții în legătură

Declaratie 100 trim 4 depusa pe 0 ASKIM3GET ASKIM3GET Buna ziua Este gresit daca am depus declaratia 100 pe 0 la trim 4 in conditiile in care in primele 3 trim s-a platit impozit minim, iar trim 4 a fost ... (vezi toată discuția)
Obligatii fiscale derulare activitate prin srl sau microintreprindere ralvintila ralvintila Buna ziua, as vrea sa infiintez o societate (SRL sau microintreprindere) cu asociat unic, avand ca obiect de activitate consultanta imobiliara. Ma puteti ... (vezi toată discuția)
Impozit pe profit numai un trimestru? lianna_126 lianna_126 Situatia mea este urmatoarea.Firma mea infiintata pe 6 ianuarie 2009 se ocupa cu organizarea cursurilor festive ale studentilor deci va avea activitate doar in ... (vezi toată discuția)