Buna ziua, sunt angajata unei societati in functia de secretara 8h/zi, am urmat un curs de inspector resurse umane indrumata fiind de directorul general, dupa care am inceput sa ma ocup si de aceasta parte.
Intrebarea mea este: trebuie sa inchei inca un contract cu societatea si pe partea de resurse umane sau pot sa ma ocup de aceasta parte doar avand acel curs la baza si functia de secretara? este considerata munca la negru daca nu am inca un contract incheiat si cu functia de inspector resurse umane?
In conformitate cu prevederile art.35 C.mun.:
(1) Orice salariat are dreptul de a munci la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.
(2) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.
Pentru a indeplini si atributii in domeniul resurselor umane fie veti incheia un nou c.i.m. pe functia de IRU , fie in fisa postului de secretara sa introduc si astfel de atributii.