Am cumparat in urma cu un an un Hyundai I20.
La mai putin de 10 000 de km, la mijlocul distantei spre ploiesti la drum intins masina s-a defectat, concluzia fiind ca ambreajul este de vina.
Unul din criteriile de baza in alegerea masinii a fost garantia de 5 ani de zile. Din pacate compania argumenteaza ca nu se incadreaza in garantie defectiunea ci este o problema de utilizare a masinii.
Persoana care a condus masina este mama mea care pana acum a condus doar matizuri timp de 20 de ani si nu a avut nici o data probleme de gen.
Pentru mine aceasta este o problema de principiu deja nu de bani.
Va rog sa imi spuneti ce pot sa fac, care sunt optiunile pe care le am la dispozitie si care sunt pasii efectivi de parcurs.
Solicitati-le o hartie oficiala privind refuzul de acordare a garantiei in care sa demonstreze faptul ca utilizarea necorespunzatoare a condus la defectarea masinii. NU au cum sa demonstreze acest lucru!
Faceti o sesizare la ANPC.
X-( Ce proces le-as face acestor firme..........!
Consumabilele da, nu beneficiaza de garantia prevazuta in contractul de vanzare cumparare, insa piesele precum ambreajul beneficiaza cu deplin temei.
Garantie automobil
mirafarm
Buna ziua,
Vă scriu in ideea ca cineva ma poate indruma in rezolvarea urmatoarei probleme:
In luna februarie 2012 am achizitionat un autoturism de teren in ... (vezi toată discuția)