avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 754 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Neplata pensiei alimentare
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Neplata pensiei alimentare

Am 21 si sunt student al Facultatii de Stiinte Politice , Administrative si ale Comunicarii , UBB , Cluj Napoca.Parintii mei sunt divortati de mai bine de 18 ani , iar eu inca nu am vazut un ban din pensia alimentara ce trebuia sa fie platita de tatal meu.Se mai poate face ceva in aceasta privinta?Mentionez ca plata unei pensii alimentare era stipulata in decizie.Va multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 14:23, 28 Noiembrie 2013
Daca la majorat (sau dupa) ati chemat in judecata pe tatal dvs. si acesta a fost obligta prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila la plata unei pensii pana la terminarea stuidiilor dar nu mai tarziu de 26 de ani , puneti in executare sentinta la un executor judecatoresc. In paralel puteti face plangere la politie pentru abandon familie ( art., 305 cod penal), Daca nu aveti o hotarare in acest sens, o puteti obtine acum , il chemati in judecata , indicati locul lui de munca , adresa si depuneti adeverinta ca va aflati in continuarea studiilor. Depuneti si sentinta de divort a parintilor (si de pensie)
Nu mai puteti recupera din ce s-a stabilit si nu a platit, actionati-l acum in judecata pt viitor daca nu va intretineti prin munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cheltuieli de judecata daiana_raluca daiana_raluca buna! am divortat de sotul meu,acesta pierzand procesul,fiind obligat la plata cheltuielilor de judecata si a pensiei alimentare.Acesta insa nu vrea sa ... (vezi toată discuția)