avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 974 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... pierdere sporuri pe parcursul concediului de studii cu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

pierdere sporuri pe parcursul concediului de studii cu plata

Am mare nevoie de ajutor, pentru ca nu gasesc prevederile legale in privinta aecestui subiect.
Sunt profesor si de la 1 martie mi s-a acordat concediu de studii cu plata in vederea redactarii tezei de doctorat, pentru 6 luni. Vreau sa stiu cum mi se va calcula salariul acum, fara spor de rural, nu mai am dreptul sa primesc tichete cadou, 100 de euro pentru carti sau alte sporuri? A doua intrebare este daca prima de instalare este considerata spor. Fiind in primul an de predare am dreptul la prima de instalare. Am depus cererea pentru acordarea primei in octombrie 2008 si a fost aprobata de catre scoala. Primaria insa nu mi-a acordat-o din lipsa de fonduri, si a fost aprobata abia pe 2 martie 2009. Eu pe 1 martie 2009 am intrat in concediu si mi s-a spus ca nu mai am dreptul la acest spor , fiind in concediu. Va rog sa ma ajutati, daca stie cineva in ce lege sunt stipulate aceste aspecte.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters53977 , utilizator 20:09, 10 Martie 2011
Art. 153 din Codul muncii arata expres ca durata concediului pentru formare profesională nu poate fi dedusă din durata concediului de odihnă anual şi este asimilată unei perioade de muncă efectivă în ceea ce priveşte drepturile cuvenite salariatului, altele decât salariul. Deci vi se cuvin toate drepturile pe care le-ati invocat
Pe de alta parte, eu inteleg ca dvs beneficiati de un concediu platit pentru formare profesionala. Cum v-au acordat 6 luni daca art. 152 din Codul Muncii prevede: