avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... pierdere sporuri pe parcursul concediului de studii cu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

pierdere sporuri pe parcursul concediului de studii cu plata

Am mare nevoie de ajutor, pentru ca nu gasesc prevederile legale in privinta aecestui subiect.
Sunt profesor si de la 1 martie mi s-a acordat concediu de studii cu plata in vederea redactarii tezei de doctorat, pentru 6 luni. Vreau sa stiu cum mi se va calcula salariul acum, fara spor de rural, nu mai am dreptul sa primesc tichete cadou, 100 de euro pentru carti sau alte sporuri? A doua intrebare este daca prima de instalare este considerata spor. Fiind in primul an de predare am dreptul la prima de instalare. Am depus cererea pentru acordarea primei in octombrie 2008 si a fost aprobata de catre scoala. Primaria insa nu mi-a acordat-o din lipsa de fonduri, si a fost aprobata abia pe 2 martie 2009. Eu pe 1 martie 2009 am intrat in concediu si mi s-a spus ca nu mai am dreptul la acest spor , fiind in concediu. Va rog sa ma ajutati, daca stie cineva in ce lege sunt stipulate aceste aspecte.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters53977 , utilizator 20:09, 10 Martie 2011
Vreau sa va spun ca m-am lovit acum de alte aberatii. In final mis-a aprobat dreptul de a primi prima de instalare, insa, in privinta celorlalte sporuri aferente salariului, de exemplu spor de rural si tichete cadou, mi s-a spus ca nu am dreptul si ca acest concediu de studii pentru redactarea tezei de doctorat nu este considerat formare profesionala ci formarea continua (grade didactice) reprezinta formare profesionala. Cum pot spune asa ceva, din moment ce eu, prin absolvirea doctoratului, primesc automat gradul ?