Salutare!
Am o mica problema.
Am cumparat de la Vodafone un telefon HTC One. Dupa o perioada, am inceput sa am probleme la placa wireless (nu mai receptiona,decat foarte slab,trebuia sa stau langa router). Problema 2 e ca imi pica semnalul de retea.
Ma duc la Vdf in Plaza si las telefonul pt service. Asta a fost intr-o luni.
Au zis ca marti la ora 12:00 pleaca tel la service. A plecat insa joi.
Si acum supriza:
Telefonul s-a intors dupa 2 saptamani (nici nu am fost anuntat, am trecut intamplator la Vdf) mai rau decat era. In fisa de service spune ca au inlocuit nu stiu ce placa de mini usb, iar wireless ul era si mai rau. Decat cu telefonul pus pe router prinde un semnal fff slab. Cu semnalul de retea la fel.
Cei de la vdf dadeau din umeri, spunand ca ce pot ei sa faca e doar sa-l trimita inapoi.
Am inteles ca ar fi niste prevederi legale, care spun ca daca un aparat/bun se intoarce in service cu aceeasi problema in termen de 30 zile, acel aparat ar trebui inlocuit. Eu unul nu am gasit acest lucru.
Eu vreau sa-mi inlocuiasca aparatul, pt ca nu se stie ce-au facut cu el, de s-a intors mai prost decat era.
O mica problema ar fi faptul ca telefonul este luat pe firma, nu stiu daca merge procedura cu OPC..din cate stiam Protectia Consumatorului este doar pt pers fizice
Si inca ceva: care ar fi acea lege care ii obliga sa-l schimbe? ca imi trebuie asta