Salut. Acum 2 luni am cumparat un HTC One mine de la emag. In urma cu 2 saptamani s-a stricat. L-am dus la service si ieri am primit un alt tel. Dar acest nou telefon nu merge cu cartela in el imi cere un cod de 8 caractere. Au zis ca ma suna,au trecut 2 zile si degeaba. Eu sunt putin in dubii. Am primit tel aparent nou dar in aceeasi cutie si cu aceleasi accesorii care au fost la tel vechi. Eu credeam ca daca imi da alt tel ar trebui sa il primesc sigilat. Si mai ales de ce sa fie codat tel?
Aveti idee daca asa e normal sau nu? Si inca ceva ce am citit pe net este ca nu service`ul trebuie sa iti inlocuiasca produsul ci magazinul de unde l-ai cumparat!
Obligatoriu trebuia sa primiti un produs nou, sigilat. Sau deschiderea cutiei sa se faca in fata dvs. la magazin.
Regula este ca de la service trebuia sa primiti negatie de reparare insa din ce spuneti pare ca aveti certificat de garantie de la producator / distribuitor, nu de la emag, asa ca uitati-va pe site-ul aceluia care ofera garantia. Este posibil sa existe conventii intre service si cei care isi vand produsele prin emag iar sarcina inlocuirii sa fie prluata de service.
Puteti verifica scriindu-le celor de la emag ci cerandu-le sa va rezolve ei problema. In mod sigur veti primi raspuns rapid daca garantia nu e in gradina lor :)
V-as mai sugera sa trimiteti cate un e-mail la service si unul la producator / distribuitor; spuneti-le si ca un produs care nu poate fi reparat trebuie inlocuit cu unul identic dar obligatoriu nou, conf. Legii 449/2003, or telefonul pe care l-ati primit dvs. este codat si are accesoriile vechiului telefon.
Reveniti cu raspunsurile sa vedem ce puteti face mai departe.