Buna ziua,
Sotia mea a trecut de la abonament la cartela prepay a aceluiasi operator de telefonie acum vreo 3 ani,dar si-a pastrat numarul . De ceva timp tot primim acasa de la firma de recuperare avertizari cum ca am avea datorii provenind de la relatia contractuala cu acest operator. DIn ce imi aduc aminte si scrie foarte clar in contract nu ai cum sa treci de la abonament la cartela fara achitarea datoriilor (plata ultimei facturi).
Cred ca este o eroare aparuta undeva. O sa va rog sa imi dati niste sfaturi pentru a lamuri situatia aceasta.
In primul rand, daca datoriile sunt mai vechi de trei ani, nu trebuie sa platiti nimic, intrucat sunt prescrise.
In al doilea rand, daca stiti ca ati platit toate datoriile restante, comunicati acest lucru firmei de recuperari. Ar fi bine sa aveti si o dovada in acest sens.
intr-adevar, daca au trecut mai mult de trei ani de la momentul la care suma respectiva trebuia platita atunci s-a prescris. Cum nu stiti exact data si daca exista sau nu creanta, ar fi bine ca atunci cand veti cere relatii sa recunoasteti implicit suma respectiva, caz in care s-ar putea relua un eventual termen de prescriptie. Prin urmare, daca le veti cere relatii inscris - aratati expres ca dvs nu le datorati nicio suma de bani.
Contractul la abonament a incetat in 2009, iar cei in masura sa-mi raspunda din partea operatorului mi-au comunicat ca trebuie sa ma adresez firmei de recuperari deoarece citez " Departamentul intern de plati nu mai are acces la cont pentru a te ajuta cu detaiile solicitate".
In aceasta situatie ce ar trebui sa fac deoarece au trecut mai bine de trei ani de la incetarea contractului?
formulati un raspuns initial prin care sa le solicitati sa va comunice inscrisurile in baza carora datorati sumele spunand-le in acelasi timp ca nu datorati nimic. dupa ce va veti lamuri de cand dateaza sumele, daca sunt mai vechi de 3 ani, puteti sta linistit.
Ati spus mai devreme ca citez "ar fi bine ca atunci cand veti cere relatii sa recunoasteti implicit suma respectiva, caz in care s-ar putea relua un eventual termen de prescriptie". Cu ce m-ar ajuta lucrul acesta?
Top factoring
RoxiR
Buna ziua.In anul 2016 am solicitat inchiderea unui abonament in reteaua Orange deoarece expira perioada contracruala. In 2018 am primit un sms cum ca Orange a ... (vezi toată discuția)