avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Suspendare contract de munca in lipsa de dovezi si ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Suspendare contract de munca in lipsa de dovezi si explicatii

Buna ziua,ma numesc X si sunt din Calafat,judetul Dolj. Lucrez ca responsabil de sectie de 11 ani la firma [editat] . In data de 24.10.2013 o muncitoare din sectie de care raspund a sustras un pulover si a fost descoperita de catre firma de paza. Am fost chemata sa dau declaratii,deoarece respectiva persoana a spus ca mai multe femei au furat. Nu este prima data cand dispar haine din sectie si am anuntat de fiecare data ca nu sunt toate bucatile care trebuiesc ambalate. Pe data de 11.12.2013 am fost chemate sa ne spuna ca trebuie sa ne luam un concediu pentru ca ei o sa inceapa investigatiile. Eu dupa aceasta am fost la ITM Dolj unde am depus o plangere pentru ca nu primisem nimic la mana ,niciun act, iar,coincidenta la 2 zile am primit de la firma o instiintare ca suntem suspendate,eu si inca 4 fete de pe data de 11.11.2013 pana pe data de 12.12.2013Intre timp am fost chemate la politie sa dam declaratii,iar dupa am primit acasa o instiintare de la Parchet ca suntem nevinovate si ca nu au dovezi,si dupa am primit d la firma ca trebuie sa ne prezentam sa ne reluam activitatea pe 09.12.2013. Am fost azi,si mie si unei colege ni s-a zis ca daca mai vrem sa lucram acolo trebuie sa ocupam postul de femeie de serviciu iar celelelate 3 femei au revenit in sectia unde am lucrat anterior pe posturile lor. Eu am refuzat si am zis sa imi dea somaj si nu au vrut si au zis sa astept cateva zile pana ii comunica patronului italian. Mentionez ca in timpul in care am stat acasa pe baza de stres am suferit o alergie si am luat tratament peste tratament. Eu consider ca mi s-a facut o nedreptate. Astept raspunsul dvs. Multumesc anticipat. O zi buna.