in luna octombrie am semnat un Contract de Colaborare cu o firma. Obiectul contractului fiind prestarea de servicii de proiectare. Termenul prevazut in contract era de 10 zile de la data semnarii de ambele parti (este semnat de reprezentatul firmei trimis prin posta si semnat si de catre mine la care am adaugat si data din ziua respectiva), am respectat acest termen si le-am trimis lucrarea (format electronic pt feedback).
extras din Contract: "Colaboratorul se obliga sa:
a) să realizeze Lucrarea în termenul angajat, 10 zile de la semnarea contractului de ambele părţi;
b) să predea Lucrarea 2 exemplare semnate original de Colaborator, precum şi pe suport electronic în format editabil;
c) să declare prezentul contract la instituţiile abilitate ale statului şi să vireze contribuţiile aferente renumeraţiei la bugetele statului."
De cand le-am trimis studiul in format electronic si mi-au cerut sa le fac tot felul de modificari si au fost in final de acord cu forma lucrarii (multumiti de rezultat). Am incercat sa ajung la ei (de 2 luni de zile incerc) si pt predarea fizica a lucrarii, conform punctului B... dar ma ignora cu tot felul de motive. Mentionez ca eu am ambele contracte semnate de firma si de mine (cele trimise prin posta).
Mai am vreo sansa sa-mi recuperez banii datorati sau macar sa le impun vreo restrictie pe folosirea acelei lucrari? Multumesc.