E ok dacă in Roi se trec toate criteriile de evaluare ( fără sa se mentioneze ca unele sunt aplicabile celor de la birouri si altele aplicabile celorlalti) si procedura de evaluare iar in CIM se trec pt cei de la birouri doar anumite criterii dintre cele din roi si pt ceilalți alte criterii dintre cele din roi?
Codul Muncii dispune ca , in regulamentul intern se prevede criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor. fara a face vreo distincție cu privire la reglementarea acestora pe categorii de salariatii.
In practica, angajatorii prevad criterii aparte pe categorii de salarati in reg.intern.
Nu aveti cum sa fiti sanctionat de catre ITM pentru asa ceva, atata timp cat in lege nu se prevede ca reglementarea criteriilor de evaluare trebuie sa fie individualizata .
O ultima întrebare : procedura de evaluare poate fi descrisă in termeni generali- evaluarea se a face la termenul de....va fi discutata cu angajatul, utilizand Formularele de evaluare redactate de angajator ( fără sa le ataseze la roi)?