Buna. Sunt curioasa daca OPC-ul (sau cine altcineva) ar putea face ceva in cazul unui vanzator care nu isi face treaba. Aceasta vorbeste la telefon in timp ce clientul ii pune o intrebare banala cu privire la pretul unui produs, iar el ii raspunde cu o incredibila obraznicie ca scrie "acolo" cat costa (scrisul e de mana, si nu e asezat pe produs, ci sub o serie de produse care nu sunt asezate in ordine), dupa care clientul ii atrage atentia ca de asta a intrebat-o pe vanzatoare cat costa, ca sa nu mai fie divergente (cum am mai avut de altfel pe aceiasi tema in urma cu 2 ani), si ca nu e multumit de calitatea serviciilor ei, deoarece nu e platita sa vorbeasca la telefon in timp ce are clienti, dupa care urmeaza din partea vanzatoarei un sir de explicatii ca e autoservire ca scrie "acolo" ca nu sunt eu (clientul) cu ce face ea (adica vanzatoarea care ar trebui sa fie tot un zambet si la dispozitia mea si a patronului care are de vandut produsul). Mi-a stricat buna dispozitie, vanzatoarea nu si-a facut treaba, iar acuzta sunt tot eu, clienta, care nu am facut "lectura" sa cunosc preturile si locul lor. In urma cu 2 ani se intampla acelasi lucru, diferenta fiind ca ii cer numarul patronului, iar aceasta refuza sa mi-l dea. Ce e de facut in acest caz? Multumesc anticipat pentru raspuns.
Daca este vorba despre autoservire,sesizati oficial conducerea unitatii
ANPC-ul greu poate solutiona astfel de situatii de comportament si atitudine care insa pot fi sanctionate de catre conducatorul unitatii fiind concret stipulate in contractul de munca si fisa postului
Angajatorii sunt interesati sa reduca salariile in astfel de cazuri
Nu cred ca e interzis printr-un act normativ vorbitul la telefon in timp ce clientul e prin magazin.
Asta tine pana la urma de altceva. Da poate ca vanzatorul nu e multumit de acel loc de munca si nu e interesat sa-si faca treaba corect. Dar e deci o relatie angajat angajator. Adica daca angajatorul isi permite sa aiba astfel de angajati si sa piarda clienti, deci profit, este alta treaba. Dar in nici un caz treaba opc-ului.
Ganditi-va pana la urma daca chiar toti angajatii din Romania isi fac treaba asa de constiincios cum ar trebui? Si atunci sa intervina opc-ul?
Garantie produs
teh
Buna ziua
Am un produs in service in garantie la un magazin de calculatoare. L-am dus acolo in aprilie si nimeni pana acum nu vrea sa-mi spuna cat sa mai ... (vezi toată discuția)