Am un produs in service in garantie la un magazin de calculatoare. L-am dus acolo in aprilie si nimeni pana acum nu vrea sa-mi spuna cat sa mai astept.
Deci sunt cu produsul platit de 2 luni in service, cei de la magazin nu vor sa-mi spuna nimic si gasesc diverse minciuni ca sa ma mai amane.
Nu au respectat nici un termen din certificatul de garantie unde scrie ca in x zile ma informeaza ce are, dupa care imi dau un termen in care va fi rezolvat, etc.
Am vrut sa fac reclamatie la opc dar dansii se ocupa numai de persoane fizice.
Ce pot sa fac, cum pot sa-i fortez, legal, sa ma bage si pe mine in seama si sa-mi rezolve problema?
Dvs. trebuie sa beneficiati de prevederile Legii nr. 449/2003, modificata.
Termenul de reparatie pentru produsele aflate in garantie, este de 15 zile de la data intrarii produsului in service.
Adresati-va unitatii de service si solicitati un certificat de negatie, in baza caruia puteti sa cereti vanzatorului (producatorului) sa va inlocuiasca produsul sau sa va restituie contravaloarea acestuia.
In caz contrar, inaintati o notificare vanzatorului si unitatii de service prin care le aduceti la cunostinta intentia de solutionare a "impasului" in care va gasiti, urmata, in caz contrar, de ationarea in justitie.
Garantie produs
dakoo
Am achizitionat acum mai putin de 6 luni un laptop de la un magazin Altex. La mai putin de 6 luni acesta s-a defectat. Am fost la ei, si am intrebat, teoretic, ... (vezi toată discuția)
Garantie televizor
Bogdan88
Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)